Translate

onsdag 14 oktober 2015

Halloween is coming🎃

Snart Ă€r halloween hĂ€r och det kan Ă€ven vara kul att fixa till sina naglar lite extra Ă€n bara klĂ€dseln. Jag gjorde fem olika halloween symboler och den som jag blev mest nöjd med Ă€r nog frankenstein(mitten fingret)eller pumpan(vĂ€nster sida om mitten fingret), den svĂ„raste att göra var nog mumien(den pĂ„ lillfingret). 
Sen gjorde jag Ă€ven fem olika varianter pĂ„ frukter, jag har ju testat pĂ„ att göra med en annans förut men nu testade jag pĂ„ lite fler frukter. Ingen av dom Ă€r speciellt svĂ„r tycker jag, alla var enkla och roliga att göra! 
SÄklart sÄ finns det ju fler varianter att vÀlja mellan men jag tyckte dom hÀr var finast och enklast att göra.
Det Ă€r ju helt upp till en sjĂ€lv vad exakt man vill göra😀 
 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar