Translate

onsdag 2 oktober 2013

Forts på mitt hem!



Min inspirationkälla till min säng!



Vårt vardagsrum

En bricka som jag gjort



Insikt till hallen, köket och vardagsrummet

Matsalen




Gjord av mamma
Här fick mamma sin inspiration ifrån mobergs kök

En av min mammas tavlor



Gjord av mamma

Gjord av mamma


En brick som jag gjort, ängeln är gjord av mamma

Den gjorde jag i 9:an
Den med tecken är gjord i 6:an och den mindre i 7:an


Min skylt som jag köpte på ett home party

Fynd från Dollar!



Gjord i 8:an
 
Hänger ovanför mina kuddar i sängen!
Köket


Vårt ute rum




Sista buketten ifrån trädgården



Vår nya toa!

En sten tavla gjord av mamma!



Ja tack vare att mamma har haft det så fint i vårat hus så har hon gjort mig inrednings intresserad och har gett mig inspiration till mina saker jag gjort! Som ni kanske ser så älskar jag texter och puss munnar och även slingrig belysning, tavlan som är bakgrunden på min hemsida har jag gjort.
Nu ska jag sova så jag är laddad inför imorgon hoppas ni har fått lite tankar om ert hem! Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar