Translate

söndag 6 oktober 2013

Nostalgi och nutid fix!

Idag testade jag på 50-tals sminkning igen och hår styling på min trogna modell Angelica!
Hon blev så jäkla snygg alltså, funderar på att fotografera henne med min kamera nästa gång och då får det bli lite 50-tals kläder också.



We can do it!

Igår testade jag däremot nutids styling på naglarna, trodde inte det skulle funka först men det gjorde det faktiskt!
Det blev riktigt snyggt och inte så svårt heller, men det tar lite tid men de var det värt!



Det blev inte lika på alla naglar dock men det är roligare med olika tycker jag! :)

Och om ni vill testa på det här själva så titta på den här videon http://www.youtube.com/watch?v=g3OG3kzmntA&list=TLgkTpIFfOc3K3lisuMTFjGzHhg52r5o3h
Det finns mycket mer tips på andra naglar på hennes hemsida och jag rekommenderar verkligen att ni ska gå in på hennes hemsida för bra tips!
Lycka till! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar