Translate

måndag 11 november 2013

Mötet med min idol och 2 snabba

Idag fick jag åka till min idol Teresa Grundin! Aldrig varit så glad och nervös på samma gång, men gud va kul det va att få lära sig några tips av henne. Inte varje dag man får träffa någon man ser upp till inte. Detta kommer jag leva länge på! Bästa presenten någonsin.
Och så blev resultatet! 
Och jag är hemskt ledsen över att jag inte har bloggat så mycket på sistone heller, jag har verkligen mått dåligt över det men jag har liksom inte haft tid och inte fått inspiration till det heller tyvärr...men jag ska försöka skärpa mig! Funderar på att lägga upp fest sminkning eller moulin rouge/ burlesque. Tycker det verkar vara intressant. Så förhoppningsvis får ni se något sånt här snart. 
Men jag tänkte iallafall ge er två snabba tips nu! 

Nu för tiden är det ju inne med ombre naglar och jag kan inte hålla med mer om det, de är ju sjukt snyggt! Så då bestämde jag mig för att leta upp hur man gjorde det på YouTube för dom brukar ju ha det mesta där nu så och då hittade jag denna video http://www.youtube.com/watch?v=hL11sP4Hlrg och dom som har lagt upp den där har mycket mer tips på andra snygga stylingar på naglarna så om ni är ute efter något mer så gå in dit vetja! Dom har allt lovar er. 

Och så tänkte jag tipsa om sladdar, dessa fula sladdar som ligger som ormar på golven, bakom Tv:n eller någon annan möbel. Tror inge gillar dom faktiskt, men du kan göra konst på väggarna av dom istället! 
 
Titta så fint det blev,och mycket bättre och lämpligare att göra så än att ha det som någon ormhög som man snubblar på hela tiden! 


Hoppas ni fick nytta av mina tips, nu får jag tacka för mig och lägga mig och sova och jag lovar att jag ska försöka bli bättre med bloggandet, kram!



  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar