Translate

lördag 5 oktober 2013

Underbara 50-tal!

Igår hade jag en hel dag med Angelica och köpte lite nya smink saker som KICKS egna läpp penna Stilleto Red, ögonbryns penna också KICKS egna Blonde, vit nagellack nummer 49 ifrån MAVALA, Paint and stencil kit nail artist vit, svart och silver ifrån kiss och så köpte jag nya mys sockor och en Amerika bandana ifrån dollar!

Efter vi hade kommit hem efter allting så fixade jag Angelicas hår i någon lös uppsättning, visste egentligen inte vad jag gjorde utan jag bara gjorde något och sen blev det 50-tals sminkning med mina nya grejer!





Och så blev resultatet, tänkte testa på det igen imorgon och då tänkte jag fixa en 50-tals frisyr och kanske göra något kul med naglarna med!
Om ni skulle vilja testa på detta så finns det en bra video på YouTube som jag titta på först innan jag sminkade Angelica, man behöver ju inte göra exakt vad som sägs i videon man kanske föredrar andra färger och sånt men då vet ni det basics av en 50-tals sminkning.
Lycka till! http://www.youtube.com/watch?v=JZKXraPCn-A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar